2/23/07

Tani me muzikë

Sot ne mengjes po mendoja ne c'menyre te nisja zbatimin e asaj kerkeses nga altranslator per te bere nje prezantim te shkurter te vetes. Candy e ka bere me 5 pika, duket qe eshte e organizuar si person. Por une nuk jam. Dmth jam, po jo dhe aq. :)

Prandaj mendova ta nis prezantimin jo me pika por duke shtuar kete "radio" te vogel tek fundi i faqes, kenget e se ciles do i nderroj here pas here. Kam vene 20 kenge atje, 20 kenge qe me pelqejne, dhe qe i perkasin zhanresh te ndryshme...tani, thone qe shija per muziken pasqyron edhe brendine e njeriut.

Megjithate po nis shume shkurt. jam 27, ne Maj bej 28. Kam lindur dhe jam rritur ne Tirane, tek 21 Dhjeori. Eshte qyteti qe dua me shume. Gjimnazin e kam mbaruar tek "Ekonomiku" qe i bie perballe me Parlamentin. Vendi i preferuar ne xhiro ka qen tek universiteti dhe te muri i Europapark. Ne amerike kam mbi 10 vjet. Ne verilindje ketu, ftohte ne dimer, vape ne vere. Kam studjuar - dhe studjoj Shekenca te Komunikimit/MassMedia - Spanish language and culture/ duke ndjekur master of Comm Science.

Merrem me fotografi, kam pas pikturuar seriozisht dikur, me pelqen letersia shume, kinemaja po dihet. Autore te preferuar kam shume, nje liste e gjate, por vecoj Marquez, Sartre, Zweig, Kundera, Morrison, Kadare, Joyce.

Mirmbaj blogun www.peshkupauje.com bashke me dy miq qe shumekush prej jush ketejpari i njihni....kaq tash se po nxitoj.

13 comments:

ET said...

thank you for the music :)

tetena said...

Po Roth, nuk e ke lexuar, sidomos ate qe quhet the mission ose nje gje e afert, botimi i 2004 ose 2005. Ellroy gjithashtu mgjth eshte policier etj etj. Ne xhiro nuk e besoj se jemi pare se une kam pas xhirosur nja 10 vjet perpara (ha ha) dhe vertet pergezime per peshkun pa uje. Nuk kam fjale per te shprehur te gjitha komplimentat

Candyland said...

Eshte me te vertete e cuditshme se si muzika jone e preferuar tregon kaq shume per personalitetin tone. Ide e mire kjo Blendi.

PS: Kenga e fundit ke lista do mbetet nje nga kenget e mia te preferuara per shume kohe. Ka dicka shume te vecante. :)

bizele said...

me pelqen ideja e muzikes. kisha kohe qe e kisha menduar dhe une, por nuk dija se si ta aplikoja ne blog.

p.s. I like that you like Frank Sinatra, Bob Marley and Johnny Cash. Talking about Sinatra I read an article in which they were comparing Justin Timberlake to Sinatra...as tek maja e gishtit te vogel te kembes se majte nuk i afrohet...

Unknown said...

Po, ne rast se keni nevoje per ndihme per ta aplikuar kete "radio" ne blogun tuaj, mund t'i referoheni ketij komenti. Jane disa hapa te thejshte por gjithcka fillon me nje regjistrim super te shpejte/thjeshte tek www.esnips.com

Pasi behesh antar, mund te besh "search" cdo kenge, kur dalin kane nje lidhje te vogel qe thote, ADD TO QUICLIST (mund te shtosh sa kenge te duash ne Quicklist duke bere searche te ndryshme), kur ke zgjedhur (le te themi 20 kenge), shtyp butonin "CREATE MP3 PLAYER" (Lart-djathtas) kjo te jep nje kod qe duhet ta besh "Copy" pastaj "Paste" si nje "element" tek opcionet per ndryshimin e blogut. ADD ELEMENT - Zgjidh te shtosh element te tipit HTML/JAVA (sepse ky qe ke bere copy eshte kod html). Futi nje paste te dritarja qe del, veri nje titull, "Radio Ime" beje "save" dhe duhet te jete ne rregull.

redBonsai said...

Po ne qe nuk e degjojme dot muziken si i behet halli???
Kjo jo per faj te autorit (te sqarohemi) po per shkak te kufizimeve teknike ne lidhje me aksesin ne internet.
Mund te kemi te pakten listen e kengeve se e degjojme per qejf ne koken tone pastaj.

Flm paraprakisht;

rB

eni said...

Blendi se pari falemderit per listen e kengeve qe ke vene dhe ndihmen tende te palodhshme:)edhe une kam dashur ta ve kete ne blog , mirepo e provova nga nje site tjeter jo kjo e jotja dhe pertova te vazhdoj se me merrte shume kohe.flm per kete.
duket njeriu qe nga gustot e kengeve."Still got the blues " sado qe mund te jete vjeteruar aq shume sa te jete bere klishe , mua me pelqen shume.Me ane te blogut tend , zbulova grupin Sublime qe me pelqeu shume fare..
Nga gustot e muzikes dhe ato te tjerat artistike dukesh qe je nje njeri me shpirt artisti po aq sa dhe popullor.me pelqen si i nderthur te dyja keto dhe te pergezoj per çiltersine ne shkrim.
s'mund te le pa thene se me pelqeu dhe dega qe paske zgjedhur.
Sa per peshkun , njeri prej tyre Metin e kam pas shok shkolle ne kolegj , ndaj e njoh..urime dhe per pershkun ,vertet qe eshte shume i veçante...

belle_fleur said...

great way to introduce yourself!!!

Agobooks said...

Suksese në studime.
Mësëfundi, le të zëvendësohen "mendtë" e atdheut, nga inteligjencë e vërtetë e pa mikrobizuar dhe e paprekur nga hakmarrja dhe mediokriteti.
Për mendimin tim, vetëm kur kjo do të ndodhë, ka ardhur dhe dita që diç ka për të ndryshuar.
Gjithë të mirat!

Arbër Racaj said...

Ide origjinale (radio) dhe zgjedhje e bukur e këngëve. Disa befasira …dhe Damien Rice ?
Muajin e ardhshëm do ta shoh në koncert live në Tilburg (Holandë).
Blog i shkëlqyer ky,
përshëndetje,

ET said...

Muzika qe ke zgjedhur vetem sa perforcon pershtypjen qe kisha per ty Blend :)
Artist !(pikture fare-fare ?)
faleminderit gjithashtu per shpjegimet e instalimit te radio esnipsit:)
Une mora vetem nji pjese qe kisha kohe pa e degjuar.
Te dielen blogun tend e kam perdorur si radio dhe muzika qe ke zgjedhur i pelqeu familjes.
Dje kam degjuar dhe radio Enin e cila dhe ajo muzike te bukur ka zgjedhur.
Paç dite te mbare !

kastadiva said...

rrofsh Blendi se na kenaqe me muziken tende aq bukur te zgjedhur...

Unknown said...

faleminderit per fjalet e mira, ju uroj te njejtat edhe ju.